Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Ευχαριστώ....



 
Θέλησα να ΄΄μετρήσω΄΄ την χαρά μου. Έφτιαξα μια λίστα με αυτά που θέλω και άλλη μια με αυτά που έχω. Ήμουν σίγουρος πως αυτά που θέλω θα ήταν πιο πολλά από αυτά που ήδη έχω. Είχα δίκιο. Ήταν πιο πολλά. Ήταν τόσα πολλά που κουράστηκα να γράφω. Έτσι σταμάτησα. Ξανακοίταξα την λίστα με αυτά που έχω. Χαμογέλασα και πήρα ένα καινούργιο χαρτί….

΄΄ Συνειδητοποίησα πως αυτά που θέλω είναι πάντα πολύ περισσότερα από αυτά που έχω. Θα φταίει το ότι είμαι άνθρωπος. Το σημαντικό είναι αυτά που ήδη έχω να με κάνουν ευτυχισμένη και αυτά που δεν έχω να μην με κάνουν να νιώθω δυστυχισμένη. Όπως λέει ο μπαμπάς μου το παν στην ζωή είναι ο σωστός προγραμματισμός. Έτσι λοιπόν ….
Πρώτος στόχος μου αυτά που θέλω να γίνονται αυτά που έχω. Δεύτερος στόχος αυτά που ήθελα και απέκτησα να είναι τελικά αυτά που χρειαζόμουν. Τρίτος στόχος να συνεχίσω να βάζω στόχους. Τέταρτος στόχος να θυμάμαι να μην ξεχνάω…
Ξέχασα όμως να πω ευχαριστώ. Ευχαριστώ για όλα αυτά που έχω και γι΄ αυτά που δεν έχω αλλά έχω την δύναμη να τα αποκτήσω.
Βέβαια  σκέφτηκα πως υπάρχουν και κάποια άλλα που ακόμα και αν τα θέλω, δεν μπορώ να τα έχω. Εκείνη ήταν η στιγμή που προβληματίστηκα και προσπάθησα να καταλάβω πόσο σημαντικά είναι για την ευτυχία μου. Η επόμενη στιγμή ήταν που το χαμόγελο ξαναήρθε στα χείλη μου.  Δεν ήταν. Τα πιο σημαντικά πράγματα στην ζωή μου είναι αυτά που ήδη έχω. Αυτά που πολλές φορές τα θεωρώ τόσο δεδομένα που δεν τους δίνω σημασία. Αυτά που ξεχνάω ότι αν δεν τα είχα τίποτα από αυτά που θέλω  δεν θα είχε σημασία. Γιατί αυτά που θέλω, για να με κάνουν ευτυχισμένο  πρέπει να είναι απλά το συμπλήρωμα σε αυτά που ήδη έχω τώρα. Αυτό που πραγματικά θέλω είναι να μην χάσω τίποτα από αυτά που ήδη έχω. Ξέρω βέβαια ότι πάντα θα θέλω κι αλλά. Τελικά όμως ξέρεις κάτι? Είμαι ευτυχισμένος…΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου