Το ύποπτο πλοίο ήταν στην βάση της Σούδας,το Flashnews αποκαλύπτει τις «δονήσεις»
Την ίδια ώρα που, επισήμως, δεν δίδεται κάποια εξήγηση για την προέλευση των «δονήσεων» οι οποίες αναστάτωσαν χιλιάδες πολίτες...
το Flashnews.gr, συνεχίζοντας την έρευνα, αποκαλύπτει πως το στρατιωτικό «τανκερ» του Αμερικανικού πολεμικού ναυτικού, το οποίο για τρίτη ημέρα «κόβει βόλτες» στα ανοιχτά της Κρήτης, είχε καταπλεύσει στην προβλήτα του ΝΑΤΟ στο Μαράθι της Σούδας.
Όλα τα στοιχεία που συγκεντρώνει το Flashnews.gr, ενισχύουν ολοένα και περισσότερο την υποψία διενέργειας υποθαλάσσιων ερευνών με την χρήση μιας ειδικής συσκευής πρόκλησης υποθαλάσσιων εκρήξεων με συμπιεσμένο αέρα.
Αναλυτικότερα :
Το πλοίο MAERSK PEARY (ναυλωμένο από το ναυτικό των ΗΠΑ,χαρακτηριζόμενο επισήμως ως τανκερ), σύμφωνα με τις σχετικές καταγραφές του έγκυρου marinetraffic.com, την Δευτέρα 24/9 στις 8:23 πμ κατάπλευσε στην προβλήτα της ναυτικής βάσης στο Μαράθι της Σούδας.
Εκεί παρέμεινε μέχρι το μεσημέρι της Τρίτης 25/9 οπότε και απέπλευσε στις 14:20 μμ.
Αποκαλυπτική είναι η πορεία του πλοίου, αρχικά προς τα βόρεια και στα ανοιχτά του Ακρωτηρίου, στρίβει απότομα προς ανατολικά και μετά από λίγο ξαναστρίβει δυτικά κινούμενο παράλληλα (!) στην προηγούμενη πορεία του (!).
Πρόκειται για το επίμαχο χρονικό διάστημα, που έγιναν αισθητές οι πέντε αρχικές «δονήσεις» το βράδυ της Τρίτης 25/9 το «επίκεντρο» των οποίων, σύμφωνα με έγκυρες πηγές του Flashnews.gr, «τοποθετείται» στα ανοιχτά του κόλπου της Σούδας.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί και το ότι το συγκεκριμένο πλοίο των ΗΠΑ, το οποίο εξακολουθεί και σήμερα να βρίσκεται στα ανοιχτά του Ρεθύμνου, κινείται με ταχύτητα 0,6 κόμβων (σύμφωνα με το marinetraffic.com).
Σύμφωνα με απόλυτα έγκυρες πληροφορίες, η συγκεκριμένη πορεία του πλοίου με την συγκεκριμένη ταχύτητα, υποδηλώνει την διενέργεια ερευνών.
Το πλοίο MAERSK PEARY
Το «τάνκερ» MAERSK PEARY μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2011 έπλεε με το όνομα JUTUL με σημαία Νορβηγίας. Στην συνέχεια πήρε το σημερινό όνομα με σημαία των νησιών Μάρσαλ και τώρα το MAERSK PEARY με σημαία των ΗΠΑ, είναι ναυλωμένο από την Στρατιωτική Διοίκηση Θαλασσίων Μεταφορών του Αμερικανικού Ναυτικού.
Μάλιστα στην σχετική ιστοσελίδα του ναυτικού των ΗΠΑ αναφέρεται χαρακτηριστικά : "This vessel is operated by the U.S. government and used only on non-commercial government service."
Μέχρι εδώ όλα καλά. Όμως το εύλογο ερώτημα που ζητά απάντηση είναι :
Ποιος ο λόγος της παραμονής του πλοίου στα ανοιχτά της Κρήτης,κινούμενο ως πλοίο ερευνών, όταν πριν από λίγα 24ωρα είχε δέσει την προβλήτα στο Μαράθι της Σούδας;
Εάν ξεφόρτωσε καύσιμα ή χημικά, γιατί δεν συνεχίζει την πορεία του;
Εάν περιμένει εντολές για νέα αποστολή, γιατί απέπλευσε από το Μαράθι και δεν περίμενε εκεί τις εντολές, αντί να «κόβει βόλτες» με πολύ χαμηλή ταχύτητα;
Το Flashnews.gr επικοινώνησε μέσω email με Αξιωματούχο του πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ ο οποίος στην αρχική μας νύξη απάντησε θετικά.
Όμως όταν χθες του στείλαμε νέο mail με τα συμβάντα που έγιναν και με τα εύλογα αερωτήματα, ακόμη περιμένουμε την απάντηση.
Υποθαλάσσιες έρευνες με Air Gun
Την ίδια ώρα που ξεκίνησε η έρευνα για το MAERSK PEARY, έγκυρη επιστημονική πηγή, μας ενημέρωσε πως :
Φαινόμενα σαν αυτά που έγιναν αντιληπτά και κατεγράφησαν από σεισμογράφους, με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά την ίση χρονική απόσταση και το «διακρότημα» (η συμβολή δύο ηχητικών κυμάτων με σχεδόν ίση συχνότητα) μπορεί να συμβούν όταν χρησιμοποιείται για έρευνες μια ειδική συσκευή που ονομάζεται AIR GUN.
Πρόκειται, με απλά λόγια, για μια συσκευή παραγωγής συμπιεσμένου αέρα η οποία σύρεται πίσω από ένα πλοίο και προκαλεί μέσω έκρηξης την παραγωγή ενός ισχυρότατου παλμού ηχητικής ενέργειας.
Μάλιστα συχνά δεν χρησιμοποιείται μόνο ένα AIR GUN, αλλά περισσότερα διαφορετικών μεγεθών με την μορφή συστοιχιών.
Η συσκευή αυτή, χρησιμοποιείται κυρίως για υποθαλάσσιες σεισμικές – γεωλογικές έρευνες, αλλά και για στρατιωτικούς σκοπούς και ειδικότερα για την έρευνα του βυθού προκειμένου να καθοριστεί η πορεία των υποβρυχίων.
Με δεδομένα το ότι, το MAERSK PEARY έχει ενταχθεί στο ναυτικό των ΗΠΑ και το ότι τα πιθανά κοιιτάσματα υδρογονανθράκων βρίσκονται νότια της Κρήτης, μάλλον η πιθανότητα σεισμικών ερευνών πρέπει να αποκλειστεί.
Τα καίρια ερωτήματα
Το πλοίο MAERSK PEARY γιατί απέπλευσε από την Νατοική προβλήτα του Μαραθίου και παραμένει στα ανοιχτά της Κρήτης;
Το πλοίο MAERSK PEARY πραγματοποιεί υποθαλάσσιες έρευνες από τις οποίες προκλήθηκαν τα γνωστά φαινόμενα που θα έμεναν στο στάδιο του «ανεξήγητου» εάν δεν είχαν καταγραφεί από τους σεισμογράφους;
Με δεδομένο το ότι η διενέργεια υποθαλάσσιων ερευνών από πλοίο που δεν φέρει σημαία της Ε.Ε., απαιτεί ειδική άδεια από το υπ.Εξωτερικών, έχει εκδοθεί τέτοια άδεια και γνωρίζει κάτι το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό και ειδικά ο Ναύσταθμος Κρήτης;
ΠΗΓΗ Α/Φ
Πηγή
ΠΗΓΉ
Την ίδια ώρα που, επισήμως, δεν δίδεται κάποια εξήγηση για την προέλευση των «δονήσεων» οι οποίες αναστάτωσαν χιλιάδες πολίτες...
το Flashnews.gr, συνεχίζοντας την έρευνα, αποκαλύπτει πως το στρατιωτικό «τανκερ» του Αμερικανικού πολεμικού ναυτικού, το οποίο για τρίτη ημέρα «κόβει βόλτες» στα ανοιχτά της Κρήτης, είχε καταπλεύσει στην προβλήτα του ΝΑΤΟ στο Μαράθι της Σούδας.
Όλα τα στοιχεία που συγκεντρώνει το Flashnews.gr, ενισχύουν ολοένα και περισσότερο την υποψία διενέργειας υποθαλάσσιων ερευνών με την χρήση μιας ειδικής συσκευής πρόκλησης υποθαλάσσιων εκρήξεων με συμπιεσμένο αέρα.
Αναλυτικότερα :
Το πλοίο MAERSK PEARY (ναυλωμένο από το ναυτικό των ΗΠΑ,χαρακτηριζόμενο επισήμως ως τανκερ), σύμφωνα με τις σχετικές καταγραφές του έγκυρου marinetraffic.com, την Δευτέρα 24/9 στις 8:23 πμ κατάπλευσε στην προβλήτα της ναυτικής βάσης στο Μαράθι της Σούδας.
Εκεί παρέμεινε μέχρι το μεσημέρι της Τρίτης 25/9 οπότε και απέπλευσε στις 14:20 μμ.
Αποκαλυπτική είναι η πορεία του πλοίου, αρχικά προς τα βόρεια και στα ανοιχτά του Ακρωτηρίου, στρίβει απότομα προς ανατολικά και μετά από λίγο ξαναστρίβει δυτικά κινούμενο παράλληλα (!) στην προηγούμενη πορεία του (!).
Πρόκειται για το επίμαχο χρονικό διάστημα, που έγιναν αισθητές οι πέντε αρχικές «δονήσεις» το βράδυ της Τρίτης 25/9 το «επίκεντρο» των οποίων, σύμφωνα με έγκυρες πηγές του Flashnews.gr, «τοποθετείται» στα ανοιχτά του κόλπου της Σούδας.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί και το ότι το συγκεκριμένο πλοίο των ΗΠΑ, το οποίο εξακολουθεί και σήμερα να βρίσκεται στα ανοιχτά του Ρεθύμνου, κινείται με ταχύτητα 0,6 κόμβων (σύμφωνα με το marinetraffic.com).
Σύμφωνα με απόλυτα έγκυρες πληροφορίες, η συγκεκριμένη πορεία του πλοίου με την συγκεκριμένη ταχύτητα, υποδηλώνει την διενέργεια ερευνών.
Το πλοίο MAERSK PEARY
Το «τάνκερ» MAERSK PEARY μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2011 έπλεε με το όνομα JUTUL με σημαία Νορβηγίας. Στην συνέχεια πήρε το σημερινό όνομα με σημαία των νησιών Μάρσαλ και τώρα το MAERSK PEARY με σημαία των ΗΠΑ, είναι ναυλωμένο από την Στρατιωτική Διοίκηση Θαλασσίων Μεταφορών του Αμερικανικού Ναυτικού.
Μάλιστα στην σχετική ιστοσελίδα του ναυτικού των ΗΠΑ αναφέρεται χαρακτηριστικά : "This vessel is operated by the U.S. government and used only on non-commercial government service."
Μέχρι εδώ όλα καλά. Όμως το εύλογο ερώτημα που ζητά απάντηση είναι :
Ποιος ο λόγος της παραμονής του πλοίου στα ανοιχτά της Κρήτης,κινούμενο ως πλοίο ερευνών, όταν πριν από λίγα 24ωρα είχε δέσει την προβλήτα στο Μαράθι της Σούδας;
Εάν ξεφόρτωσε καύσιμα ή χημικά, γιατί δεν συνεχίζει την πορεία του;
Εάν περιμένει εντολές για νέα αποστολή, γιατί απέπλευσε από το Μαράθι και δεν περίμενε εκεί τις εντολές, αντί να «κόβει βόλτες» με πολύ χαμηλή ταχύτητα;
Το Flashnews.gr επικοινώνησε μέσω email με Αξιωματούχο του πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ ο οποίος στην αρχική μας νύξη απάντησε θετικά.
Όμως όταν χθες του στείλαμε νέο mail με τα συμβάντα που έγιναν και με τα εύλογα αερωτήματα, ακόμη περιμένουμε την απάντηση.
Υποθαλάσσιες έρευνες με Air Gun
Την ίδια ώρα που ξεκίνησε η έρευνα για το MAERSK PEARY, έγκυρη επιστημονική πηγή, μας ενημέρωσε πως :
Φαινόμενα σαν αυτά που έγιναν αντιληπτά και κατεγράφησαν από σεισμογράφους, με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά την ίση χρονική απόσταση και το «διακρότημα» (η συμβολή δύο ηχητικών κυμάτων με σχεδόν ίση συχνότητα) μπορεί να συμβούν όταν χρησιμοποιείται για έρευνες μια ειδική συσκευή που ονομάζεται AIR GUN.
Πρόκειται, με απλά λόγια, για μια συσκευή παραγωγής συμπιεσμένου αέρα η οποία σύρεται πίσω από ένα πλοίο και προκαλεί μέσω έκρηξης την παραγωγή ενός ισχυρότατου παλμού ηχητικής ενέργειας.
Μάλιστα συχνά δεν χρησιμοποιείται μόνο ένα AIR GUN, αλλά περισσότερα διαφορετικών μεγεθών με την μορφή συστοιχιών.
Η συσκευή αυτή, χρησιμοποιείται κυρίως για υποθαλάσσιες σεισμικές – γεωλογικές έρευνες, αλλά και για στρατιωτικούς σκοπούς και ειδικότερα για την έρευνα του βυθού προκειμένου να καθοριστεί η πορεία των υποβρυχίων.
Με δεδομένα το ότι, το MAERSK PEARY έχει ενταχθεί στο ναυτικό των ΗΠΑ και το ότι τα πιθανά κοιιτάσματα υδρογονανθράκων βρίσκονται νότια της Κρήτης, μάλλον η πιθανότητα σεισμικών ερευνών πρέπει να αποκλειστεί.
Τα καίρια ερωτήματα
Το πλοίο MAERSK PEARY γιατί απέπλευσε από την Νατοική προβλήτα του Μαραθίου και παραμένει στα ανοιχτά της Κρήτης;
Το πλοίο MAERSK PEARY πραγματοποιεί υποθαλάσσιες έρευνες από τις οποίες προκλήθηκαν τα γνωστά φαινόμενα που θα έμεναν στο στάδιο του «ανεξήγητου» εάν δεν είχαν καταγραφεί από τους σεισμογράφους;
Με δεδομένο το ότι η διενέργεια υποθαλάσσιων ερευνών από πλοίο που δεν φέρει σημαία της Ε.Ε., απαιτεί ειδική άδεια από το υπ.Εξωτερικών, έχει εκδοθεί τέτοια άδεια και γνωρίζει κάτι το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό και ειδικά ο Ναύσταθμος Κρήτης;
ΠΗΓΗ Α/Φ
Πηγή
ΠΗΓΉ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου