Σύμφωνα με το
ειδησεογραφικό δίκτυο η κίνηση αυτή «έχει να κάνει πιο πολύ με την
λιτότητα στη χώρα, παρά με την ανισότητα των κοινωνικών στρωμάτων».
Στην πώληση
προϊόντων στα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα των οποίων η ημερομηνία λήξεως
έχει παρέλθει αναφέρεται άρθρο του Bloomberg .
Σύμφωνα με τον αρθρογράφο Leonid Bershidsky «το
μέτρο σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τόσο τους έμπορους που έχουν χτυπηθεί
από την πτώση της ζήτησης όσο και τους εξαθλιωμένους καταναλωτές».
Όπως αναφέρει ο
ίδιος αγανακτισμένοι σχολιαστές στον ελληνικό Τύπο έχουν αντιδράσει σε
αυτή την απόφαση της κυβέρνησης επειδή τη θεωρούν κίνηση υπενθύμισης
ότι μεγαλώνει το χάσμα ανάμεσα στους πλούσιους και τους φτωχούς.
Ο αρθρογράφος όμως έχει αντίθετη άποψη καθώς θεωρεί ότι γι΄αυτή την απόφαση ευθύνεται το ότι «οι
Έλληνες άργησαν πολύ να συνειδητοποιήσουν ότι αυτό που συνέβη στην
οικονομία τους ήταν άμεση συνέπεια στο ότι ζούσαν πέρα από τις
δυνατότητές τους».
«Τα νέα εκπτωτικά ράφια έχουν να κάνουν με τη λιτότητα και όχι με την ανισότητα» εκτιμά ο σχολιαστής του Bloomberg.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου